Leiuministeerium

Esileht / Meist

Meist

Tootegrupid

 

 

“Meist” leht aga väga oluline, kuna inimene, kes ettevõtte tegemistest midagi eriti ei tea, ent soovib osta kas mingit kaupa või teenust, tahab saada head ülevaadet sellest, millega firma tegeleb. Seetõttu võiks ettevõtte kirjeldamisele ka palju tähelepanu pöörata

 

Abi punktid, küsimused teksti kirjutamiseks:

 

  • Rääkige külastajatele lugu sellest, kuidas te oma ettevõtte ideele tulite ja mis eristab Teid konkurentidest.

  • Rääkige oma meeskonnast ja sellest, milliseid teenuseid/tooteid pakute. 

  • Pange oma ettevõte silma paistma ja näidake külastajatele, kes te olete!

  • Missugused on su ettevõtte peamised väärtused? Mida te kalliks peate?

 

Anna vunki juurde. Lisaks sellele, et oma missioonist ja ettevõttest rääkida, lisa ka “Meist” sektsiooni veidi reklaami selle kohta, mida ettevõte teinud on. Kirjuta, mida su kodulehelt või Facebooki profiililt leida võiks. Anna kiire ülevaade teenustest ja toodetest. 

Reklaami nii kuis jaksad. Sinu “Meist” lehekülg pole kindlasti piisavalt hea, kui sa ei ole postitanud sinna oma kuulsamaid tooteid või ülevaateid enim kasutatud teenustest.

Ära unusta koostööpartnereid. Mõneti sarnaselt eelmisega tasuks “Meie” sektsioonis välja tuua ka see, et sinust on kirjutatud või mõned tuntud inimesed on sinu tooteid-teenuseid kasutanud. Anna ülevaade ka oma parematest koostööpartneritest või edasimüüatest.

Unusta “vaht”. “Meie” lehe teksti osa võiks olla 300-400 sõna pikk, sest inimestel on kiire ja pikka romaani keegi lugeda eriti ei viitsi. Sealjuures ole konkreetne, maini ainult seda, mis tõesti väärib mainimist. Sealjuures on kasulik “Meist” tekst mitu korda läbi kirjutada ning mõelda, et oluline informatsioon kaduma ei läheks.

Ära unusta kontaktandmeid. Kui sa oledki unustanud midagi tähtsat enda ettevõtte kohta kirjutada, ei ole see viga sugugi nii hirmus, kui sa ei ole lisanud “Meist” lehele oma kontaktandmed. Too välja oma nimi, telefon ja meiliaadress. Nii saavad kliendid sinuga soovi korral ühendust võtta. Eriti oluline on see väikeettevõtjate puhul, kes ehk pole veel endale nii suurt nime teinud ja on pigem tundmatud. Seetõttu on kontaktandmete rõhutamine igal sammul eriti oluline. 

Muidugi märgi ära ka see, et veebilehe või Facebooki saidi tagasiside on igati oodatud. Igasugune kontakt on oluline ja võib avada palju uusi võimalusi.

 

 

Oma teksti lisamiseks ja muutmiseks  klõpsake hammasrattale. See on lihtne.

Abijuhendid leiad SIIT